Το μασάζ χρησιμοποιείται ως μέσο αναζωογόνησης, ευεξίας &
μειώνει το στρες, το άγχος και τον πόνο...
μασάζ αττική
Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί τις ευεργετικές ιδιότητες του
μασάζ
μέσα από τις εξειδικευμένες μας υπηρεσίες!
Το μασάζ βοηθά στη βελτίωση της σωματικής & ψυχικής υγείας!
Προσθέτει υγιή λάμψη στο δέρμα &
αυξάνει την ενέργεια.
Δοκιμάστε και απολαύστε τις "μαγικές" ιδιότητες του μασάζ και
αφεθείτε στα χέρια του έμπειρου προσωπικού μας!
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Le Massage
release your soul
history
Είμαστε σε θέση να ακούσουμε κάθε σας ανάγκη.
Παρέχουμε υπηρεσίες με απόλυτο επαγγελματισμό και στις καλύτερες διαθέσιμες τιμές της αγοράς. Φροντίζουμε για τη συνεχή κατάρτιση και ενημέρωση πάνω στο αντικείμενο μέσω της συνεχούς παρακολούθησης σεμιναρίων αλλά και της διαρκούς ενημέρωσης…
Διαβάστε περισσότερα
01
Υπηρεσίες Μασάζ
Μασάζ σε όλο το σώμα, πλάτης, κεφαλής, ποδιών, προσώπου, 4 χεριών. Επέλεξε αυτό που σου ταιριάζει & έχεις ανάγκη!
Διαβάστε περισσότερα...
reflexology
02
Μια ευλογία για τα κουρασμένα πόδια & τον ανήσυχο νου. Επιδρά ευεργετικά σε σώμα & πνεύμα.
Διαβάστε περισσότερα...
thai oil
03
Βελτιώνει άμεσα την ψυχολογική διάθεση & δημιουργεί συνολική ευεξία.
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΣ
Βρείτε το κοντινότερο Le Massage, κλείστε ραντεβού τηλεφωνικά και ζήστε την εμπειρία.
Μελίσσια
Καλλιθέα
Νέα Ιωνία
Θεσσαλονίκη
Πειραιά
Παγκράτι
Γαλάτσι
Χολαργός
Αγία Παρασκευή
Μαρούσι
Κορυδαλλός
Περιστέρι
Παλαιό Φάληρο
Γλυφάδα
Αιγάλεω
Ηλιούπολη
Ελληνικό – Αργυρούπολη
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Μας αρέσει να μοιραζόμαστε την ιστορία & την εμπειρία μας
15
Δεκ
Posted by lemassage_admin / Blog / 0 Comments
Το να κάνει κάποιος μασάζ (ειδικά στα Le Massage) αποτελεί μια απολαυστική και πολύτιμη εμπειρία. Ένα μασάζ για να είναι επιτυχής και αποτελεσματική θεραπεία εξαρτάται τόσο από τον μασέρ όσο και από τον ίδιο τον πελάτη. Οι μασέρ χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες τεχνικές, σας βοηθούν να χαλαρώσετε μυϊκά και από το στρες της καθημερινότητας. Ωστόσο υπάρχουν κάποια βήματα που ο πελάτης με τη σειρά του θα μπορούσε να ακολουθήσει όσον αφορά την προετοιμασία του σώματος πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη λήξη της συνεδρίας, εξασφαλίζοντας μία ακόμα πιο χαλαρωτική εμπειρία με οφέλη μεγαλύτερης διάρκειας. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΣΑΖ: Προετοιμάστε τον εαυτό σας με ένα ζεστό μπάνιο ή ντουζ. Ένα ζεστό μπάνιο θα χαλαρώσει τους μύες σας και κατ'επέκταση και εσάς τους ίδιους. Η ανάμειξη του ιδρώτα με λάδι ή με κρέμα για μασάζ δε θα αποτελούσε καθόλου καλή εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για τον μασέρ. Μη φοράτε υπερβολικό μακιγιάζ ή έντονα αρώματα, ειδικά αν δεν έχετε ακολουθήσει το παραπάνω βήμα. Μην τρώτε υπερβολικά πριν πάτε σε κάποια συνεδρία μασάζ. Ο σκοπός είναι να χαλαρώσετε και εάν έχετε φάει νωρίτερα πολύ θα προκληθεί δυσφορία. Να πίνετε πολύ νερό ήδη από την προηγούμενη μέρα, Καλό θα ήταν βέβαια να το κάνετε γενικά αυτό και όχι μόνο όταν πάτε για μασάζ. Δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο ώστε να φτάσετε στην ώρα σας. Το να έρχεστε οριακά δεν θα σας βοηθήσει πουθενά, αντιθέτως θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο να χαλαρώσετε μετά. Διαλέξτε τον μασέρ σας. Η επικοινωνία μεταξύ πελάτη και μασέρ είναι πολύ βασική για μια επιτυχημένη συνεδρία μασάζ. Κλείστε εγκαίρως το ραντεβού σας (3-5 μέρες νωρίτερα) ώστε να βρείτε την ώρα που σας εξυπηρετεί καθώς και τον αγαπημένο σας μασέρ, διαθέσιμο. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΣΑΖ: Μιλήστε στο μασέρ σας για το αν υπάρχει κάτι που σας προκαλεί ενόχληση ή αν κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις που κάνετε στην καθημερινότητά σας, σας καταπονούν. Π.Χ: "Η δουλειά μου απαιτεί να σκύβω επανειλημμένα με αποτέλεσμα να πονάει η μέση μου". Έτσι θα τον βοηθήσετε να εντοπίσει και να εστιάσει καλύτερα στο πρόβλημά σας. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο του διαλογισμού προκειμένου να ενισχύσετε την εμπειρία σας. Μην πιέζεστε για να χαλαρώσετε. Αν νιώθετε ότι έχετε ανάγκη να μιλήσετε, κάντε το, μπορεί αυτό να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πραγματικά, εκφράζοντας αυτά που νιώθετε και σας απασχολούν. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΝΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΣΑΖ: Αρχικά να ευχαριστήσετε τον μασέρ σας. Μπάνιο, γιατί θα είσαστε γεμάτοι λάδια. Γυρίστε σπίτι και χαλαρώστε για ένα δίωρο. Φροντίστε για την επαρκή πρόσληψη νερού. Τα έλαια που χρησιμοποιούνται συνήθως έχουν αποτοξινωτικές δράσεις γεγονός το οποίο μπορεί να σας αφυδατώσει. Ένα μπουκαλάκι νερό μετά τη λήξη της συνεδρίας θα αποκλείσει το συγκεκριμένο ενδεχόμενο. Προετοιμαστείτε για ενδεχόμενο πόνο την επόμενη μέρα. Είναι φυσιολογικό και οφείλεται στην απελευθέρωση γαλακτικού οξέως στο σώμα σας, που συντελείται κατά τη διάρκεια του μασάζ. Με την πρόσληψη αρκετής ποσότητας νερού, σύντομα θα αποτελεί παρελθόν. Φάτε υγιεινά. Το ότι ήσασταν ξαπλωμένοι χωρίς να κάνετε τίποτα κατά τη διάρκεια της συνεδρίας δεν σημαίνει ότι το πεπτικό σας σύστημα έπαψε να λειτουργεί, το πιθανότερο είναι μετά το μασάζ να πεινάτε. Να μια καλή δικαιολογία λοιπόν για να φάτε και να εξισορροπήσετε παράλληλα τα επίπεδα σακχάρου σας. Ακολουθήστε πιστά τις συμβουλές του μασέρ σας, π.χ. διατάσεις/εκτάσεις, ασκήσεις για καλύτερη στάση του σώματος, μεθόδους χαλάρωσης κ.α. Βάλτε το massage στην καθημερινότητά σας έτσι ώστε το στρες, το άγχος και οι πιασμένοι μυς να παραμένουν έτσι σε διαχειρίσιμα επίπεδα. Μη διστάσετε λοιπόν να προγραμματίσετε το επόμενο ραντεβού σας εκείνη τη στιγμή.
06
Δεκ
Posted by lemassage_admin / Blog / 0 Comments
10 συμβουλές κατά της κυτταρίτιδας 1. Καταναλώστε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά (βιτ. C, E, A) - τα οποία ενισχύουν την παραγωγή του κολλαγόνου και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες - και κάλιο - το οποίο συμβάλλει στη μείωση της κατακράτησης υγρών και στην καλή κυκλοφορία του αίματος. 2. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε σελήνιο (καρύδια, ψάρια, θαλασσινά, κρέας) και ω-3 λιπαρά οξέα (σολωμός, σαρδέλες, σκουμπρί, τόνος, λιναρόσπορος, καρύδια). Τα δύο αυτά στοιχεία βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος. 3. Πιείτε τουλάχιστον 2 λίτρα υγρών καθημερινά.  Συμβάλλουν στην καλή ενυδάτωση του οργανισμού και στη μείωση της κατακράτησης. Προτιμήστε το νερό αλλά και διουρητικά αφεψήματα όπως πράσινο τσάι, λουίζα, φασκόμηλο. 4. Αντικαταστήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά, αλεύρι κτλ) με σύνθετους (π.χ. ψωμί και δημητριακά ολικής άλεσης). Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες είναι πλούσια και σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν τον κορεσμό και την καλύτερη λειτουργία του εντέρου. 5. Αποφύγετε τα τηγανιτά, τα ζωικά λίπη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα (π.χ. μπισκότα, πατατάκια), καθώς είναι πλούσια σε «κακά λιπαρά» (κορεσμένα και trans).  Αντικαταστήστε τα ζωικά λίπη με φυτικά (π.χ. ελαιόλαδο, ξηροί καρποί) και προτιμήστε άπαχα κρέατα, ψάρια και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. 6. Περιορίστε την κατανάλωση γλυκών. Είναι πλούσια σε ζάχαρη και «κακά λιπαρά». Περιοριστείτε στο 1 γλυκό την εβδομάδα. Προτιμήστε τις «υγιεινές» εκδοχές τους, όπως γλυκά με στέβια, γλυκό του κουταλιού, μαύρη σοκολάτα. 7. Περιορίστε το αλάτι.  Προκαλεί κατακράτηση υγρών και εντείνει το πρόβλημα της κυτταρίτιδας. 8. Σταματήστε ή ελαττώστε το κάπνισμα και περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ.  Δημιουργούν ελεύθερες ρίζες που «επιτίθενται» στα κύτταρα του δέρματος και του συνδετικού ιστού, επιδεινώνοντας το πρόβλημα της κυτταρίτιδας. 9. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας!  Έντονο περπάτημα, τρέξιμο, κολύμπι, γυμναστήριο, πιλάτες, χορός κ.α. ... Βρείτε ποια μορφή άσκησης σας ευχαριστεί και ξεκινήστε! Αφιερώστε από 1 ώρα 3-4 φορές την εβδομάδα και το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει. 10. Μην πανικοβάλλεστε! 9 στις 10 γυναίκες αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την κυτταρίτιδα. Αγαπήστε το σώμα σας με τα ελαττώματα του και κάνετε ότι καλύτερο μπορείτε. Φαγόπυρο: ένας διατροφικός θησαυρός! Το φαγόπυρο (ή "μαύρο σιτάρι") είναι ένα δημητριακό που μας έρχεται από την Ανατολή. Αποτελεί βασικό συστατικό για τα γνωστά μας noodles, ενώ είναι εξαιρετική πηγή πρωτείνης (13γρ/ 100γρ φαγόπυρου) και περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Δεν περιέχει γλουτένη για αυτό είναι κατάλληλο για άτομα με κοιλιοκάκη. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιτ. Ε,Κ, μέταλλα και ιχνοστοιχεία (ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, ψευδάργυρο, σελήνιο κ.α. και φλαβονοειδή (ουσίες με αντιοξειδωτική και ανιφλεγμονώδη δράση). Περιέχει 10γρ φυτικών ινών/ 100γρ, συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του εντέρου. Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή που περιέχει φαγόπυρο μπορεί να συμβάλλει στην μείωση της αυξημένης αρτηριακής πίεσης και της κακής χοληστερόλης, βελτιώνοντας την καρδιαγγειακή υγεία. Πως μπορείτε να το εντάξετε στη διατροφή σας; Το φαγόπυρο καταναλώνεται και ωμό και μαγειρεμένο. Μπορείτε να το προσθέσετε σαν συνοδευτικό με κρέας ή ψάρι, μέσα στο γιαούρτι, στις σαλάτες, στα όσπρια και να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικά θρεπτικό γεύμα. Επίσης κυκλοφορούν στο εμπόριο προϊόντα με φαγόπυρο, όπως αλεύρι, ζυμαρικά.
Scroll Up
Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram